ZUTPHENSE KAMPIOENSCHAPPEN 2011

Op zondag 9 januari zijn de Zutphense kampioenschappen door TTV Torenstad georganiseerd. Onder leiding van Gerko Wiemer werd dit toernooi feilloos georganiseerd. Opnieuw deden vele leden van TTV Warnsveld mee waarbij zelfs prijzen in de wacht werden gesleept. Allereerst troffen wij een ex-lid Farshid Farhadi aan die door Dinand was uitgenodigd aan het toernooi deel te nemen. Tevens troffen wij Mark van de Brink (Swift) ook als ex-lid aan. De spelersoverzichten:

Agnieska Gonerska:
Lacht en giechelt heel veel. Heeft dus naar aller waarschijnlijkheid veel plezier. Of dit plezier te maken heeft met haar prestaties is onduidelijk. Opvallend is dat Agnieska zich veel laat afleiden door ofwel te roken (buiten) ofwel te telefoneren (binnen). Gezien haar prestatiecurve mogelijk toch iets om aandacht aan te besteden. Agnieska: laat ons ook eens mee lachen door meer potjes te winnen.

Richard Lammers:
Werkt hard en gaat goed mee in de rally. Resulteert nog niet in topklassering. Bleef rustig achter de tafel, komt nog snelheid tekort. Richard, ga door met trainen, de rest komt vanzelf!

Dinand Brocker:
Veel onrust, veel jolijt. Viel meer op met oh's en ah's dan door zijn spel. Onzichtbaar in de einduitslagen.

Sylwia van Amersfoort:
Sylwia heeft sprongen gemaakt, is standvastig achter de tafel, pakt haar punten, maar laat soms zichzelf het kaas van het brood eten. Heeft 'personal coach' en dat lijkt haar geen windeieren te leggen. Wilde op het eind van de dag graag op de foto met haar 'personal coach' waar ze wel erg close mee was (zie foto).

Arie Bosman:
Strategisch heel goed gespeeld. 's Ochtends geen energie verspeeld, 's middags gepiekt zoals het moet. Prolongeerde zijn titel in de D klasse! Arie straalde want als Arie zelfvertrouwen heeft rijgt hij velen overwinningen aaneen.

Marcel Oudijk:
Verbaasde 's ochtends vriend en vijand door sterke 2e klassers te verslaan. Kwam 's middags in de B klasse uit met louter 2e klassers. Marcel wilde dag voor 2e klassers niet verpesten en hield zich wijselijk in waardoor hij niet in aanmerking van de prijzen kwam.

Peter Strijker:
Gedegen en stoïcijns in zijn houding en spel. Leverde 2e plaats op in de D klasse. Top!

Ronald van Amersfoort:
Kneep hem 's ochtends als een oude dief door zich ternauwernood te plaatsen voor de middagronde B klasse. Moest er niet aan denken dat hij achter Marcel zou eindigen in poule. Marcel hielp Ronald door tegenstander te beïnvloeden waardoor Ronald toch toegelaten werd tot finale poule B klasse. Echter, mogelijk verspeelde energie want Ronald pakte geen prijzen. Ronald, wordt geen grijze muis! maar pak prijzen!! !

John Nijhof:
wil graag populair zijn en doet daar alles voor. Gekke grimassen, erg aanwezig zijn en niet te vergeten de biertjes. Gaat ten koste van zijn spel. Presteerde toch zeer behoorlijk. John is op zoek naar nieuwe uitdagingen in de sport, meer tegenstand binnen de club.

Farshid Farhadi (ex-lid)
Werd door organisatie als lid Warnsveld aangemerkt. Pakte 1e plaats B-klasse. Gaat volgend jaar in eigen regio 1e klasse spelen. Speelt heel gedegen, slim en maakt weinig fouten. Genoot zichtbaar van contact met oud verenigingsleden. Farshid, veel succes!

Stanislaw Wantoch-Rekowski
Speelt sterk en handhaafde zich moeiteloos in de finalepoule met een nette 4e plaats! Indien strategischer in de match gaat Warnsveld nog veel plezier van hem beleven.

Mark van de Brink (ex-lid)
Werd door orgisatie als lid Warnsveld gezien. Had het goed naar zijn zin. Kwam niet verder dan C-klasse middenmoot.

Ronald Bergman:
Presteerde onder zijn niveau. Bemerkte dat nu hij voorzitter is vele ogen (ook buiten onze vereniging) op hem zijn gericht. Toen des middags ook zijn echtgenote Aafke haar gezicht liet zien zakte Ronald door de ondergrens. Toch is er perspectief voor Ronald mits hij zich tijdens wedstrijden weet los te maken van zijn zware bestuursverantwoordelijkheid. Ronald succes met jouw proces!!

Afwezigen:

Jorden Leuverman:
door nare infectie niet inzetbaar. Jammer voor Jorden en voor ons allen. Kwam 's middags kijken en geeft positieve betrokkenheid aan. Jorden, beterschap!

Rob Former:
schitterde door afwezigheid (schijnt familiekwestie te zijn op grond van eerdere ervaringen). Liet wel zijn gezicht zien, maar zat al gauw in de bar. Was ook alweer snel verdwenen ter voorkoming van escalatie.

Gerwin Stok:
helaas op medische gronden niet inzetbaar. Heel jammer, maar spelen was simpelweg niet mogelijk. Kwam ook even langs. Illustreerde hiermede zijn verenigingsgevoel, heel positief.

Rob van Sloten:
totale afwezigheid. Schijnt te maken hebben met incidentje in het verleden met onze vrienden van TTV Torenstad. Had met zijn materiaalspel goede perspectieven gehad. Rob, zet je erover heen en laat zien wat je in je mars hebt. Of spelen ook hier familiekwesties mee?